Ամռան ընթացքում կարդացած գրքեր

Ամառը սկսվեց և վերջացավ շատ արագ, խառը և զբաղված։ Չնայած այդ ամենին, ես հասցրել եմ ժամանակ հատկանցնել գրքերին, որոնք ինձ հանգստացնում են և թույլ են տալիս մոռանալ խնդիրներիս մասին:Կարդացել եմ 7 գիրք և սկսել 8-րդը: Ուզում էի կարդալ ավելին, բայց ժամանակս թույլ չտվեց:Եթե ես բոլորի մասին սկսեմ պատմել, շատ երկար կլինի, նախընտրում եմ գրել վերնագրերը և վարկանիշները՝ ըստ իմ կարծիքի:

Ռուսերեն գիրքերը

Дневник памяти. НИКОЛАС СПАРКС
Հիշողությւոնների նոթատետրը. ՆԻԿՈԼԱՍ ՍՊԱՐՔՍ
8/10 — սիրո վեպ

Под небом парижа. ДАНА ДЕЛОН
Փարիզի երկնքի տակ. ԴԱՆԱ ԴԵԼՈՆ
10/10 — սիրո վեպ

Падающая звезда. ДАНА ДЕЛОН
Ընկած աստղ. ԴԱՆԱ ԴԵԼՈՆ
10/10 — սիրո վեպ

Անգլերեն գիքերը 

The Spanish love deception. ELENA ARMAS
Իսպանական սիրո խաբեությունը. ԵԼԵՆԱ ԱՐՄԱՍ
9/10 — սիրո վեպ

Heart Bones. COLLEEN HOOVER
Սրտի ոսկորներ. ՔՈԼԻՆ ՀՈՒՎԵՐ
9.5/10 — սիրո վեպ

Reminders of Him. COLLEEN HOOVER
Նրա հիշեցումներ. ՔՈԼԻՆ ՀՈՒՎԵՐ
?/10 — սիրո վեպ
նոր եմ սկսել

Կոմեկսներ

The baby-sitters club. RAINA TELGEMEIER
3/10

Sisters. RAINA TELGEMEIER
6/10

Оставьте комментарий